BAJA EMANEZ GERO ZUNTZ-BIDERATZAILEA ITZULTZEA
Hau pena, laster berriz elkar ikustea espero dugu! Zure baja-eskabidea jaso ondoren, zure telefono mugikorrean jasoko dituzu jarraibideak, edozein posta-bulegotan entregatzeko aukera izan dezazun, beste ezer ordaindu gabe. 30 eguneko epea duzu bideratzailea itzultzeko, SMSa jasotzen duzunetik aurrera. Ez baduzu itzultzen, gailuaren balioa kobratuko dizugu fakturan.
Hartu gailu guztiak (bideratzailea, deskodetzailea, telebistaren agintea, kableak...), eta sartu dena kartoizko kaxa batean. Gailu guztiak pakete berean jarri behar dira.
- Jatorrizko ontzia baduzu, bulegoak kutxa berarekin onartuko du.
- Edozein kartoizko kutxa har dezakezu.
- Kartoizko kutxarik ez baduzu, edozein Posta-bulegotan eros dezakezu (kostua Posta-webgunean aurki daiteke).
Bilatu hurbilen
duzun posta-bulegoa, eta bidali handik paketea. Ez duzu ezer ordaindu beharko. Eraman ezazu zurekin bidali dizugun SMSan jasotako kodea.
BAJA EMANEZ GERO DESKODETZAILEA ITZULTZEA
Zure baja-eskabidea jaso ondoren, zure telefono mugikorrean jasoko dituzu jarraibideak, edozein posta-bulegotan entregatzeko aukera izan dezazun, beste ezer ordaindu gabe. 30 eguneko epea duzu deskodetzailea itzultzeko, SMSa jasotzen duzunetik aurrera.Ez baduzu itzultzen, gailuaren balioa kobratuko dizugu fakturan.
Hartu gailua eta daukazun deskodetzailearekin lotutako agintea, eta sartu dena kartoizko kaxa batean. Gailu guztiak pakete berean jarri behar dira.
- Jatorrizko ontzia baduzu, bulegoak kutxa berarekin onartuko du.
- Edozein kartoizko kutxa har dezakezu.
- Kartoizko kutxarik ez baduzu, edozein Posta-bulegotan eros dezakezu (kostua Posta-webgunean aurki daiteke).
Bilatu hurbilen
duzun posta-bulegoa, eta bidali handik paketea. Ez duzu ezer ordaindu beharko. Eraman ezazu zurekin bidali dizugun SMSan jasotako kodea.
ATZERA EGIN ONDOREN PRODUKTU BAT ITZULTZEA
Eskaera urrutiko salmentaren bidez egin baduzu (telefonoa edo web-denda) eta zure erosketarekin gustura geratzen ez bazara, produktua entregatu eta 14 egun dituzu itzultzeko. Jarri harremanetan
Bezeroarentzako Zerbitzuarekina (dei horren prezioa erabiltzen duzun operadorearen araberakoa izango da), adierazi eskaeran atzera egin nahi duzula, eta esango dizugu zer egin behar duzun.
Itzulketa horiek egiteko epea gehienez 14 egun naturalekoa izango da, zure eskaera jaso zenuen egunetik zenbatzen hasita.
Oro har, online erositako produktu guztiak jaso eta 14 egun naturaleko epean itzul daitezke, baina badira salbuespenak: batzuetan ez da itzulketarik onartzen, osasun publikoa babesteko eta berriz saltzean arriskurik ez izateko. Kasu horietan, itzuli ahal izango dituzu soilik baldin eta bilgarriak kendu ez badizkiezu.
Esate baterako, produktu hauei bilgarria kendu badiezu, ezingo dituzu itzuli, higiene-arrazoiak direla medio:
Itzultzea erraza da, Posta bulego baten bidez egin behar duzu, gehienez 10 laneguneko epean. Bezeroarentzako Zerbitzura deitu ondoren, KODE bat bidaliko dizugu, SMS bidez, itzulera egiteko. Itzultzea baliozkoa izan dadin eta atzera egiteko eskubide hori gauzatu ahal izateko, baldintza hauek bete behar dira:
- Entregatu zizuten material guztia itzuli behar duzu
, behar bezala enbalatuta, egoera ezin hobean, jatorrizko kaxa eta salmenta-paketearen jatorrizko edukiaren osagarri guztiak (CDak, liburuxkak, argibideak, kableak, osagarriak, bateria eta abar) jatorrizko poltsetan sartuta (poltsetan sartuta bazeuden), leiar eta pantailen babesgarriak ongi jarrita eta okerreko erabileraren edo manipulatu izanaren seinalerik gabe.
- Telefonoaren edo bideratzailearen serie-zenbakiak bat etorri behar
du jatorrizko kaxan agertzen denarekin eta, mugikor baten eskaeraren kasuan, bidaltzen dizugun SIM txartelarekin lotutakoarekin.
- Dirua itzuli aurretik, gailuaren eta osagarrien egoera egiaztatu behar dugu. Baldintza estetiko perfektuetan egon behar dute, eskaeran datozen osagarri guztiekin, eta blokeatze-patroirik eta lotutako konturik gabe.
AZKEN ORDAINKETA EGIN BEHARREAN TERMINALA ITZULTZEA
Azken ordainketa egin beharrean terminala itzuli nahi baduzu, azken kuota (24.a edo 36.a) ordainduko duzun hilaren 1etik 20ra bitartean egin beharko duzu.
Azken ordainketa egin beharrean terminala itzultzeko eskatzen duzunean, garrantzi handikoa da hura itzultzeko prozesuan kontuan hartu beharreko betekizun jakin batzuk ezagutzea:
- Terminalak piztu egin behar du
- Ezin du pantaila hautsia izan
- Ezin du izan PIN/gailu/hatz-marka/aurpegi-ezagutza bidezko blokeorik.
- Desaktibatua eduki behar du kokapen-funtzionalitatea
Terminala Yogio dendabatean itzul dezakezu, nahi duzun Yogio saltokian. Terminala eta bateria eraman behar dituzu, eta dendan emango dizuten “Jabetza aldatzeko entrega-baldintzak” dokumentua sinatu beharko duzu.
Matxuraren bat gertatuz gero, terminala aldatzea jatorri-bermeagatik
Erosi eta < 15 egunera matxuraren bat izateagatik gailua aldatzea onartzeko, baldintza hauek bete behar ditu gailuak: baldintzak betetzen ez baditu eta aldaketa baldintzak betetzen dituela egiaztatu aurretik egiten bada, onartzen ez badu, terminalaren balioa kobratuko dizugu fakturan.
- Aldaketa onartzeko baldintzak:
- Gailuak < 15 egun izan behar ditu erosketa egiten denetik
- Gailuak berriz gerta daitekeen matxura-akats bat izan behar du
- Estetikoki inolako ageriko kalterik gabe egon behar du
- Ez eduki pin-blokeorik/gailurik/hatz-markarik/aurpegi-azterketarik
- Gailuaren kokapen-funtzionalitatea desaktibatuta izatea
- Osagarri guztiak edukitzea
- Jatorrizko bilgarria